25.03.2021

Gibanje za zdravje

V obdobju šolanja na daljavo so bili dijaki zagotovo izpostavljeni večjemu stresu kot običajno. Mišice so v stresu stalno napete, zato se lahko pojavijo bolečine v vratu in križu ter glavoboli. Kadar stres traja predolgo, se pojavijo izgorelost, nespečnost, tesnoba in depresija. Vsega tega smo se zavedali tudi vzgojitelji, zato smo vas s tedensko predstavitvijo svojih aktivnosti vzpodbujali, da se s telesno aktivnostjo stresu uprete. Redna telesna aktivnost je namreč odlična protiutež stresu. Vadba pospeši prekrvitev tkiv in krepi imunski sistem. Zaradi povečanega izločanja rastnega hormona in testosterona se pospeši obnova vseh tkiv, zato bolečine v mišicah in sklepih pogosto izginejo. Vadba izboljša spanec in samozavest. Poveča se tudi občutljivost tkiv na inzulin, znižata se krvni tlak in raven maščob v krvi, izboljša se funkcija srčno-žilnega sistema. Z vadbo lahko učinkovito omilimo ali celo odpravimo simptome utrujenosti, tesnobe in depresije.

Predstavljamo vam nekaj aktivnosti, ki so jih dijaki izvajali v času pouka na daljavo. Morda pa je vzpodbuda vzgojiteljev nekoliko le pripomogla, da so se odločili in nekaj koristnega naredili za svoje počutje.

Na FB-strani https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=278846890408630&id=102988264661161 si lahko ogledate fotografije, ki so nam jih iz svojih krajev poslali dijaki.