1.06.2020

Plusi in minusi koronamature

Cankarjeve misli so aktualne tudi za najstnike 21. stoletja. Še poseben pečat bo Cankar pustil pri letošnjih maturantih.

Do danes sta za maturanti pisna izpita iz angleščine in slovenščine. V katerem od predmetov bodo bolj blesteli, bodo izvedeli 13. julija. K uspehu na maturi je zagotovo pripomogla samodisciplina in odgovornost maturantov, ki so letos med zaključevanjem srednje šole in med pripravami na ta zrelostni izpit morali dokazati veliko samostojnosti. Dijaki, ki med šolskim letom bivajo v dijaškem domu, so na samostojnost in odgovornost že navajeni. Vzgojitelji z veseljem spremljamo njihove šolske in prostočasne dejavnosti. Sedaj, med maturitetnimi dnevi, z zanimanjem spremljamo njihove priprave na maturitetne in zaključne izpite in posebej močno držimo pesti, da bo uspeh na končnih preizkusih znanja čim boljši.

Svoje mnenje o letošnjih posebnih pripravah na maturo in o edinstvenem zaključevanju srednje šole z nami delijo naše dijakinje Katarina, Andreja in Patricija.

 

Med karanteno nam je ustrezalo to, da se nam ni bilo treba voziti v Celje in biti pri pouku ter da smo si lahko sami razporejali čas za učenje. Na žalost pa včasih aplikacije, preko katerih so profesorji oddajali videokonference, niso delovale. Tudi vsi profesorji si, na žalost, niso vzeli časa za zadostno razlago. Pogosto se je zgodilo, da so nam poslali samo vaje, rešitev nalog pa ne. Menimo, da bi osebni stik s profesorji pripomogel pri razlaganju in usvajanju snovi.

Nekateri dijaki si časa za učenje večinoma niso prav organizirali. Z učenjem smo odlašali do zadnjega trenutka. Verjetno bi v učenje vložili več truda, če bi pouk potekal v šoli. Sošolci menijo, da pouk na daljavo še zdaleč ni bil toliko efektiven kot bi bil pouk v šoli. Kljub trudu nekaterih profesorjev od vseh nismo dobili zadostnih razlag, pa tudi dijaki smo z vprašanji bili bolj omejeni.

Pozitivna stran pouka na daljavo je ta, da smo si čas, ki smo ga namenili učenju, lahko razporejali sami. Tako nam je veliko časa ostalo za prostočasne dejavnosti. Mogoče nam tudi zaradi tega vrnitev v šolske klopi ni vsem ustrezala. Ker smo se navadili na učenje doma, je vrnitev v šolske klopi imela grenak priokus, čeprav smo bili veseli, da se s sošolci spet lahko pogovarjamo iz oči v oči.

To, da smo štirinajst dni pred maturo in med maturo lahko v dijaškem domu, nam veliko pomeni. Ker prihajamo iz različnih koncev Slovenije, je to, da se v šolo ni treba voziti vsak dan, zagotovo velika prednost. Ker so pred nami, ki smo trenutno v dijaškem domu, iste naloge, si lahko med pripravami pomagamo, si svetujemo in se vzpodbujamo.

Glede končnega rezultata na maturi imamo različna pričakovanja, a večina nas stremi k pozitivnemu uspehu in sprejemu na željeno fakulteto.

 

To šolsko leto praznujemo 40-letnico delovanja dijaškega doma na Ljubljanski cesti 21. Obeležili jo bomo z različnimi prireditvami in projekti, med drugim tudi s 40 mislimi za 40 let. Tedensko bomo objavili misel, ki nas bo nagovorila oz. se nam bo zdela najbolj primerna.
TypoScript object not found (lib.newsRightDown)